​Articolul, publicat original pe Wall-Street.ro, analizează modul în care instituÈ›iile de învățământ private pregătesc elevii pentru provocările vieÈ›ii reale. Dan Prediger, directorul grădiniÈ›ei Karin’s Kids Academy, recunoaÈ™te că unele grădiniÈ›e private nu se concentrează suficient pe dezvoltarea abilităților practice ale copiilor, ceea ce poate afecta adaptabilitatea acestora în situaÈ›ii cotidiene.
Articolul, publicat original pe Antena 3 CNN, evidenÈ›iază activitatea grădiniÈ›ei Karin’s Kids Academy, situată în pădurea Băneasa, BucureÈ™ti, care își desfășoară majoritatea activităților educaÈ›ionale în aer liber. Directorul Dan Prediger subliniază că studiul în natură poate îmbunătăți performanÈ›a academică cu 27%. Curtea grădiniÈ›ei este amenajată pentru a stimula diverse tipuri de inteligență, incluzând zone cu animale, flori, copaci, râu, cascadă, peÈ™teră, casă în copac È™i casă în pământ. Banca Transilvania a sprijinit financiar acest proiect, iar grădiniÈ›a colaborează deja cu 70 de grădiniÈ›e din sistemul public pentru a împărtăși bune practici. ​
Articolul, publicat original pe Unica.ro, evidenÈ›iază beneficiile educaÈ›iei în natură, concentrându-se pe grădiniÈ›a Karin’s Kids Academy Băneasa din BucureÈ™ti, singura din România cu sediul în pădure. Aici, copiii petrec 80% din timp în aer liber, ceea ce le stimulează sănătatea fizică È™i mentală, dezvoltându-le motricitatea, echilibrul È™i sistemul imunitar. De asemenea, contactul direct cu natura le îmbunătățeÈ™te cunoÈ™tinÈ›ele despre mediu È™i le cultivă curiozitatea È™i creativitatea. George Năzăreanu, educator National Geographic la această grădiniță, subliniază că astfel de experienÈ›e contribuie la dezvoltarea empatiei, autodisciplinei È™i stimei de sine în rândul copiilor.



